Reklama
 
Blog | Zdenek Mikula

VŠE NEJLEPŠÍ DO NOVÉHO ROKU…

VŠE NEJLEPŠÍ DO NOVÉHO ROKU…

Na konci každého roku si všichni přejeme, aby ten následující byl lepší než ten předchozí. To i přesto že v každém tom roce kdy si přejeme, aby byl za námi, tak jsme prožili něco co za to stálo a co nás posunulo kupředu. Jsou to různé útrapy, zklamání a fuckupy, ale také malé či větší radosti. Musím přiznat, že rok 2021 byl pro mnohé rokem opravdu náročným a to z globálního hlediska. Nejen ohledně covidové pandemie, ale nepříjemné záležitosti s ní spojené. Boje v prvních liniích, které dennodenně sváděli lékaři napříč nemocnicemi a potom také urputné pseudo války, za tu správnou a jedinou pravdu, znesvářených táborů na sociálních sítích. To vše přinesl tento rok a pro mě ještě navíc jedno speciální bojové nasazení, které jsem zatím snad zvládnul. Přesně na Nový rok tomu bude dvanáct měsíců, kdy jsem začal psát svou další temnější kapitolu svého života. Rád bych touto cestou poděkoval všem, kteří v mém boji stáli při mně, posílaly slova podpory a dodávali mi sílu. Léčba dál pokračuje a to do března, ale pouze jako preventivní opatření, takže doufám že jsem vyhrál nejen boj, ale i válku. Můj speciální a srdečný dík patří mé milované partnerce, díky které jsem ještě tady a díky které jsem měl skvělé podmínky pro zvládnutí právě tohoto boje. Nebýt její podpory a láskyplně péče, tak by to vše mohlo být úplně jinak.

Myslím že je to vše co jsem chtěl napsat a touto cestou bych všem přátelům a známým a nejen těm, rád popřál vše nejlepší do nového roku. Zvlášť musím vyzdvihnout a tučným písmem vepsat hlavně i to zdraví, protože toto přání já vnímám dnes v tom kontextu, že to zdaleka není pouze prázdná fráze. Připojím i letos ono známé klišé, ať je tento rok opravdu lepší než ten rok předchozí, protože rok 2021 byl pro mnoho lidí opravdu dobou temna.

Reklama