Reklama
 
Blog | Zdenek Mikula

(NE) ŠŤASTNÉ DNY KAVÁRENSKÉHO POVALEČE 61

MAGNETY A MAJÁKY

Já měl vždy štěstí na lidi a to jak jsem zmínil v minulých článcích, také hodně díky tátovi. On byl opravdu magnet na lidi a byl maják který všechny přitahoval jako opuštěné lodě na moři. Měl neuvěřitelné charisma a pro ženy musel být atraktivní i díky své výšce 201 cm. Já to mám stejně, ale s tím charismatem to nebude tak slavné. Nicméně co mám podobně je, že jsem měl vždy štěstí na lidi. Občas samozřejmě člověk natrefí na nějaké hovado, ale to už se tak stává. Naštěstí převažuje ta druhá skupina lidí.

Otec měl mnoho známých i mezi různými osobnostmi, například kardinál Tomášek a dokonce prý i Václav Havel. Znal i několik herců a umělců, ale těch muselo být asi mnoho, protože otec pracoval léta jako kulisák v Horáckém divadle v Jihlavě a díky tomu poznal také spousty zajímavých lidí.

Já na podobná setkání mám také celkem štěstí a musím říci že ve většině jde o náhody. Komu se podaří podat si ruku, vyfotit se a předat dar slavnému skotskému spisovateli Irvinu Welshovi, nebo Chucku Palahniukovi. Potřást si pravici se zpěvákem Faith no More, Mikem Pattonem. To jistě nejsou situace, které se vám přihodí každý den. Jistě, to byly cílené akce, kdy probíhala buď autogramiáda nebo koncert, ale také mě ti lidé mohli poslat s foťákem nebo nataženou rukou pěkně do prdele.

Není to jen tohle! Dát se do řeči s režisérem Viktorem Taušem u baru na Jatkách 78, nebo na výstavě Pasty Onera prohodit několik slov s Tomášem Třeštíkem. To že ve vlaku do Ostravy potkám Oriona z PSH, následně s ním pokecám na podpisovce alba Debut a vrcholem je, když se srazíme na hajzlu v klubu 007 na Strahově, kdy Orion fotí zeď zmíněného hajzlu, kde jsou punkové samolepky.

Na podpisovce k albu PSH Debut, jsem se seznámil s Traforem a před týdnem ho potkám na výstavě Vladimíra 518 Pád. On mě k mému překvapení poznal a prohodili jsme pár slov o tom co chystá.

Má Markétka to má jinak, ta ani nepozná když někoho potká a když jsem jí seznamoval s Trafikem, tak ji došlo kdo to byl, až když odešel. Každý to máme prostě jinak a já jsem rád, že nějaký ten malý magnet mám také. Markétka mi tvrdí, že se to děje protože jsem výrazný, komunikativní a že takové lidi přitahuji, jako kdysi můj otec.

Nevím, jestli je to něco z čeho se dá čerpat, ale pokud má člověk otevřenou mysl a pozitivní přístup k lidem, tak musí přitahovat většinou to dobré, jako magnet nebo maják.

Reklama